30 בינואר 2011

שמנות! אולי תפסיקו לשעמם אותי?

אם אתן קונות בגדים במאות שקלים, לפחות קנו בגדים ששווים את הכסף.

הו, הזכרונות העגומים ממידה 50. כל כניסה לקניון הרגישה כמו היפופטם שהלך לטיול, הכל מיועד לרזות ומקומי לא שייך לשם. כשכן מצאתי חנות שמוכרת מידות מעבר ל-42 נפלו פני. שחור. שק. ויסקוזה ולייקרה. אלוהים, במה פשעתי שבגיל 17 אני צריכה להתלבש כמו המורה שלי? ובכלל, למה המורות שלי צריכות ללבוש את זה? רציתי משהו מיוחד, אבל במידה שלי כל מה שנותר לי הוא להאשים את עצמי על היותי פרה גדולת מימדים ולהשלים עם הגזירה.
נשים קונות. נשים קונות, ועם כמה שהן מתלוננות הן קונות עוד קצת ויוצאות ממתאים לי או עונות עם חשבון של 1000 ש"ח מינימום, ושלושה פריטים מקסימום. למה לא לעשות שימוש בכסף הזה לבגדים שיעשו לכן את היום?
כשאני מחפשת בגדים ,אני רוצה שהם ירגשו אותי כל כך עד שלא אכניס אותם לארון כדי שאוכל להסתכל עליהם כל הזמן. וכשאכניס אותם לארון, אוציא אותך להצצה מדי פעם רק כדי לראות כמה שהם יפים.

קבלו כמה אופציות אחרות שקיימות ברשת. היתרון? מעצבים פרטיים, הכסף הולך לכיסם בלבד ולא לחנות שמציגה את הבגד שלהם, הבגדים הרבה יותר מיוחדים ומעניינים, מבדים איכותיים, ואפשר לבקש customization - בגדים לפי המידה שלך. החסרון? עולה בדרך כלל כמו בגד בעונות.

שימו לב שרבים מהבגדים מצויינים עד מידה מסויימת שבד"כ נגמרת ב-44, אבל למעשה גם נכתב באותו תיאור שהמעצב מייצר גם custom maid. זה אומר שלמעשה אפשר לבקש בגד שיתאים לכן בדיוק! (תתכן תוספת במחיר)

אזהרה: אפשר להשוות את החיפוש המייגע הזה לנבירה בחנות בגדים, ולא לכל אחת יש את הסבלנות לחפור בגד בגד באינטרנט כדי לראות אם הוא יפה ויתאים לה. לכן קטגוריות השופינג ממעצבים פרטיים מומלצת לאוהבות אופנה ובעלות סבלנות בלבד.

missbrache , מעצבת ממיאמי.



Kupra, מעצבת תל אביבית.



PettiBear, מעצבת חיפאית.


 

2 תגובות:

  1. העיצובים של Kupra ממש לטעמי, נראים נוחים וכייפים גם ל"שמנות" וגם ל"רזות".
    אני אוהבת עליוניות כאלה, הן ממש שימושיות ושמדרגות בקלות כל אווטפיט!

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק
  2. לגמרי, אם הייתי קונה בגדים במחירים כאלה לגמרי הייתי קונה את העליוניות שלה.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!