16 במרץ 2011

איך לקנות חזיות באינטרנט בלי למשכן את הבית

אז את יורדת במשקל. חוגגת את הבגדים החדשים שקנית. ופוף! כפתור בחולצה שלך נפתח.
כנראה שמדובר בקארמה רעה שזורמת לכיווני, אחרת אין לי דרך להסביר איך אני מצליחה להפטר במידות גדולות בגזרה אחת ולקבל אותן בגזרה אחרת.
אחרי שהצלחתי להכנס לזוג מכנסיים בזארה, מנגו, וכל החנויות אנטי-שמנות באמת, חגגתי חגיגה קטנה בלב. יאי! אני יכולה לקנות בגדים! מסתבר שגם כפות הרגליים יורדות במשקל. זה הדבר האחרון שציפיתי לו ותמיד הייתי בטוחה שאהיה ביגפוט לנצח, אבל ממידה 41-42 ירדתי למידה 40-41. אני סוף סוף מצליחה להכנס לנעליים שמיוצרות עד מידה 40 (כי אחרי מידה 40 את לא אישה, את מפלצת עם רגליים ענקיות ותתביישי לך בפינה). אם זה לא היה עצוב הייתי צוחקת.
 
אז מסתבר שבגיל 22 אני עדיין מגדלת ציצים. לא ברור לי מה בדיוק קורה כאן ובמה מדובר כי אני זוכרת טוב מאוד שבגיל 16 הייתי מידה B. מאז גדלתי בארבע מידות מסתבר.
זוג החזיות הראשון שקניתי היה מתנה לעצמי לכבוד עשרת הקילו הראשונים שירדו. אחרי סיבוב במשביר לצרכן והבנה שחזיות במידה שלי אני לא אמצא שם, ואם אמצא הן יראו כאילו שאלתי אותן מהארון של סבתא, הלכתי לעשות סיבוב בליה&לונדון, מה שהיה בעבר woman only. הנזק בכיס היה אדיר - 950 ש"ח לזוג חזיות וזה עוד אחרי מבצע.
בסבב החזיות הבא כבר התחלתי לחפש אופציות שפויות יותר באינטרנט בהמלצתה של סווטי, חברה טובה שמתמודדת עם בעיה כבדת משקל כמוני.

אתרים לקניית חזיות במידות גדולות באינטרנט:
החזיות הראשונות שקניתי ברשת היו מ-Figleaves. המחירים סבירים עד יקרים (20 שטרלינג במבצע, אבל מאמיר עד 60 שטרלינג - שזה עדיין יותר זול מהארץ), ומחיר המשלוח שפוי יחסית (מתחיל מ-5.5 שטרלינג ומצפין ככל שמוסיפים יותר חזיות לעגלה).
אגב, אפשר למצוא בארץ חזיות ב-Bra plus, יבואנית פרטית לחזיות במידות גדולות. המחירים דומים למחירים באינטרנט+עלות משלוח+דמי תיווך, פתרון טוב למי שמפחדת להזמין מהאינטרנט ורוצה למדוד דגמים שלא ניתן למצוא בחנויות רשת בארץ.
 
למה כדאי לקנות מהאינטרנט?
הבונוס שבהזמנת בגדים מחו"ל הוא שהשירות הרבה יותר טוב מהארץ. כששולחים שאלה במייל מקבלים תשובה תוך כמה שעות, והמדיניות היא כמעט תמיד החזרים אוטומטיים במידה ואת שולחת בחזרה את המוצר על חשבונך (זה עולה בסביבות 10-15 ש"ח לאנגליה, אגב). לי יש סבלנות של פיל ואני מסוגלת להזמין ערימת חזיות ולהחליט שלא בא לי אף אחת מהן, הן לא נראות טוב או לא עושות לי ציצי יפה.
 
אז איך יודעים מה להזמין?
אפשר להזמין חזיה שנראית לך דומה לחזיה שכבר יש לך בבית. זה בדרך כלל הימור מוצלח. 
אפשר להתלהב מדגם מהמם ולהזמין ולקוות לטוב. הסיכון כאן גבוה - ואני מזהירה - מהמשלוח הראשון שהזמנתי החזרתי את כל החזיות בגלל זה.
שיטה נוספת היא ללכת לליה אנד לונדון, לתת למוכרת לחפור לך על חזיות ולארוב לך מאחורי וילון המדידה ולשאול כל שלוש דקות מה דעתך על החזיה, ולמדוד את כ----ל הדגמים שאת אוהבת בחנות, לרשום לך את שמות הדגמים ואת המידות, לחייך יפה ולהגיד ביי למוכרת. 
תנסו לא להכנס לאותו סניף כשאותה מוכרת נמצאת, או שהיא תזכור אתכן וזה כבר לא יהיה נעים.
 
בהזמנה האחרונה שלי החלטתי ללכת על Brastop, שהתגלתה כחברה שמריצה הכי הרבה מבצעים. המשלוח לא זול - 14.95 שטרלינג ולכן כדאי או להזמין שתי חזיות וזהו, כדי לא לעבור את ה-50 ולא לשלם מכס, או להזמין הרבה חזיות ביחד כדי שמחיר המכס ישתלם איכשהו.
 
 המשלוח מגיע בשקית חזקה אטומה ושטוחה. השקית הזו הכילה שתי חזיות וזוג תחתונים, והיתה קומפקטית למדי.
ברקע: הבית מבולגן אחרי סופ"ש עמוס שמיד אחריו הגיעה מחלה של שלושה ימים.
 
 המשלוח מבפנים: עטוף בנייר משי, עם דפים מאורגניים ומסודרים מאוד של הוראות החזרה לאתר.
בדף הימני יש מדבקה מוכנה מראש עם פרטי המשלוח כדי שלא תצטרכו לעבוד קשה ולכתוב על החבילה שאתן שולחות בחזרה.
בדף השמאלי טופס החזרה מפורט ומוסבר היטב עם כל התנאים.


והשלל הפעם:
בצד ימין Tease me של Curvy Kate. הקטע הזה של שמות לדגמים די משעשע, כמו לקנות לקים של OPI!
זה דגם שכבר קניתי בעבר בצבע אחר, ועשה לי ציצי כזה יפה שלא יכולתי לוותר על עוד צבע מבריק שלא מתאים לכלום.
בצד שמאל ה-Martha Bra של Cleo, בתוספת תחתונים תואמים. התחתונים אגב מגיעים עד מידה 46 בלבד.

את החזיה השניה מדדתי פעמיים, ואחרי שבוע הפסקתי להתכחש לעובדה שבחודש האחרון עליתי בעוד מידה והחזיה הזו פשוט קטנה לי. היא תחזור לאנגליה.
אגב, לא התאפקתי ומשלוח נוסף של חזיות (תמיד צריך עוד!!) כבר בדרך לארץ :).


ואיך אני נראית אחרי שלושה ימים מחלה?
עייפה ועצובה, עם שפתיים נפוחות (לא אמא, אני לא משרבבת אותן), שקיות מתחת לעיניים ולבושה בסוודר הכי ענק ונעים שמצאתי בארון - עוד מציאה ממפגש החלפות הבגדים.


9 תגובות:

  1. היית צריכה להוסיף שהסנדלר הולך יחף וטרם הזמנתי אפילו חזיה אחת מהרשת.

    השבמחק
  2. חשבתי שיהיה חכם להשמיט עובדה מביכה כזו :).

    השבמחק
  3. עדכון לגבי פיג'ליבס- מזה כמה חודשים שדמי המשלוח שלהם לארץ עומדים על כ- 20 פאונד וזה משום שהם מסרבים לשלוח לארץ בדואר הרגיל, רק בדואר שליחים, מה שמחייב את החבילה לעבור דרך המכס...

    השבמחק
  4. אחלה פוסט! איך שאני מבינה אותך! כלומר, בעניין הזה שאני לא יכולה למצוא בחנויות חזיה במידה שלי בלי לקחת משכנתא נוספת על הבית.

    נ.ב.
    כן, רואים שאת לא משרבבת אותן...

    השבמחק
  5. הסוודר מהמם, ומזכיר לי (א) את הסוודר המיתולוגי שסבתא שלי סרגה לי כשהייתי קטנה ע"פ בורדה, היה בדיוק בצבע הזה. (ב) את הסוודר וונדרוומן המהמם שמצאתי בשיטוטי באינטרנט לקראת פורים שעבר: http://shgiotktiv.blogspot.com/2010/02/wonder-woman-sweater.html

    השבמחק
  6. מירית - תודה!

    אמא - גם תודה...

    מרג'ורי - וואו, בדיוק השבוע דיברתי על הסוודרים שהיו לנו שהיינו קטנים. זוכרת את כלה עם הדפסי הדיסני? היה לי גם כזה ורוד. כבר אי אפשר למצוא כאלה, וגם אין הרבה סבתות סורגות...
    איזה סוודר מקסים. הלוואי והייתי יכולה ללבוש אותו. לסריגים יש נטיה להדבק לי לנשמה ולהראות עלי פשוט מזעזע.

    השבמחק
  7. אני רוצה להזכיר לך את האפשרות הנוספת:
    אני מייבאת חזיות איכותיות למגוון מידות עם דגש על המידות הנדיבות.
    והמחירים הרבה יותר שפויים ממקביליהן בשוק בארץ.

    http://www.facebook.com/braplus

    השבמחק
  8. BRA - ברור שלא קראת את הפוסט. כתבתי עלייך ואפילו נתתי קישור.

    השבמחק
  9. סורי... קראתי ועוד איך, פשוט התפספס לי...

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!