6 באפריל 2011

ולזוכה בתחרות הביקיני בחינם!

 אוקיי, וואו.

ציפיתי שיגידו לי "הים מהמם והכי כיף ללכת בביקיני!!!!1", אבל בנות - הפתעתן אותי, ממש! התגובות שלכן היו מרגשות ואמיתיות ולחלוטין שוות את ה-Giveaway.
בנוסף לתגובות שנכתבו כאן קיבלתי עוד שתיים בהודעות פרטיות, כיוון שהתוכן היה אמיתי וחשוף והכותבות לא רצו לכתוב אותו על גבי הבלוג. התוכן היה כל כך אמיתי ומרגש, שבאמת היה לי קשה לבחור. 

החלטתי ללכת לכיוון שעוד לא חשבתי אליו. להוציא את עצמי מהמשוואה של הים, וללכת אליו כי הוא פיסת טבע אמיתית שלא פעם אני שוכחת שהיא כזו, כשהיא מכוסה עד גרגר החול האחרון בערסים (קו 66 מגיע לחוף ירושלים, זו חוויית הים שלי פחות או יותר).

"אסתטיקה של מינימליזם ורוח שמכסה הכל ברעש לבן, דברים שבאמת מאפשרים להתנתק. אוקיינוסים הם שטחים אינסופיים שבקושי נחקרו בהשוואה ליבשות, ולא נהרסו עדיין. הם מלאים ביצורים פרהיסטוריים חיזריים בכל צבעי הקשת, שחלק עצום מהם עוד לא נגלה לאנושות. אני יכולה ללננקק לך צילומים של ממלכות אלמוגים מדהימות, אפילו בארץ, שאולי יגרמו אפילו לך לקבל את האי נוחות של חליפת צלילה בשביל התענוג לראות אותן מקרוב. אם תלכי לחוף תוכלי לראות קונכיות צבעוניות בכל מיני צורות סימטריות יפהפיות, כל אחת מיוחדת. חופים סלעיים מקבלים צורות מעניינות ומלאים בגומחות וקימורים יפים, וחלק מהחופים מרוצפים באבנים צבעוניות ומעניינות, שיגרמו לך לשכוח בכלל שאת במקום שמשמש בתודעה הציבורית כפלטפורמה לשיווק בשר. החוף לא בחר שישבו עליו ערסים ובחורות כמעט ערומות."


סיגל, זכית בביקיני! את מוזמנת לשלוח לי את הכתובת והפרטים המלאים למייל (יש לינק בצד הבלוג) או לפייסבוק. תתחדשי!

כדי לא לבזבז את הפוסט לשוא במילים בלבד, החלטתי להביא הפקת אופנה שראיתי השבוע. כבר הרבה זמן לא ראיתי צבעים כאלה מופלאים ונהדרים. הרבה זמן לא ראיתי רק בגדים מנצנצים ומבריקים, שנראים יקרים בתור המושא היחיד שעלינו, חובבות וחובבי האופנה להעריך ולסגוד לו. גם כותנה מקומת ו-tie dye פשוט יכולים לעשות את העבודה לפעמים.

Charmie Pfeffer by Tino Oac 





תגובה 1:

  1. "להוציא את עצמי מהמשוואה של הים, וללכת אליו כי הוא פיסת טבע אמיתית שלא פעם אני שוכחת שהיא כזו" - יש!!! זה בדיוק בדיוק מה שניסיתי להעביר!! כתבתי מהאונ' וכשקראתי אח"כ את הפסקה העמוסה הזאת נורא התחרטתי שלא התנסחתי טוב יותר, קשה מאוד להביע דברים כאלה בכתב... אני ממש שמחה שזה בכל זאת עבר! (: וכמובן על הבגד ים! בטוחה שאת לא רוצה אותו חזרה עכשיו? ;)

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!