21 במאי 2011

טרנד הדוגמניות הזקנות: דפנה גינס

[עדכון: מסתבר שעברתתי (?) לבחורה את השם, מבטאים אותו "דפני" ולא "דפנה" :)]

דוגמניות מסלול זה דבר די משעמם. יש להן פרצוף של פלקט, במקרה הטוב הן נראות כאילו יצאו לתור אחר חסה במבט מזוגג ורגליים ארוכות שבצורה מפתיעה לא נתקעות אחת בשניה. הן לא אמורות להיות מעניינות, הן בסך הכל הקולב שמציג את הקולקציה החדשה של בית האופנה. 
יותר מזה - כשמעצבים משתמשים בדוגמניות "שם שם" ו"עם פרצוף" כדי להציג את הבגדים שלהם קצת מעצבנים אותי. בדרך כלל מדובר בנסיון לא מוצלח להסוות קולקציה לא טובה, לא גמורה ולא מעניינת.

דפנה גינס היא אחת מבובות התצוגה של עולם האופנה, שנעשה בה שימוש ברהיב להדגשת קולקציות מסוג מסויים או הסוואת חסרונות כמו שעמום טוטאלי באחרות.
גינס היא עוד אחת מהדוגמניות של טרנד האופנה שמהלל את הדוגמניות הזקנות, ילידת 1967 מה שהופך אותה לבת 44. את האמת? הייתי בטוחה שהיא לפחות בת חמישים.

מה מעניין בדפנה גינס? לא הרבה, בהתחלה. דוגמנית ככל הדוגמניות, בלונדינית וחייכנית וסתם עוד פרצוף. 
ואז הכל השתנה. כמו ליידי גאגא, גינס מצאה את דרך המלך - את לא מעניינת אף אחד? תתחילי להתלבש כמו מישהי שיצאה ממוסד סגור. כמו ליידי גאגא, שנכנסה להיכל התהילה כשהפכה לפריק שואו מהלך, דפנה גינס הפכה למי שלובשת אופנה גם כשהיא לא ממש לבישה.
לא שיש לי בעיה עם הבגדים של שתיהן, כן? הן יותר מעניינות מרוב האנשים שרואים ברחוב וגם יותר ממני.

היתרון בלהיות אשה מבוגרת בתעשיה היא שניתנת לך ההזדמנות לפתח לעצמך אישיות ולהיות ידועה בציבור כאישיות מסויימת. דפנה גינס, בת לשושלת גינס (כן, אותה אחת של הבירה!) היא אשה עמידה מאוד (בסביבות עשרים מליון פאונד רק מהסכם גירושים, לא כולל כספים משפחתיים ועבודה עצמאית שלה) ובעיקר ידועה באהבתה לאופנה קיצונית.
היא אוספת פריטי לבוש יחודיים ומקוריים ולא מעט הוט קוטור (במילים אחרות - חתיכות בגדים שאי אפשר ללבוש לשום מקום), וידועה בעניין המיוחד שלה בפיסות שכוללות שריונות של לוחמים.
איפה אפשר למצוא דברים כאלה? ניחשתם נכון - אלכסנדר מקווין.


בתמונה, גינס הוזמנה להציג את בגדי אלכסנדר מקווין בתצוגת האמנות שנערכה לכבודו החודש לזכרון מותו הטרגי למדי. הדוגמנית שימשה כמיצג חי של האמנות התלת מימדית של אלכסנדר מקווין, והסתובבה הלוך ושוב ברחבי החדר השקוף לעיני הצופים ברחוב.

זו לא המחווה הראשונה שגינס מככבת בה:




אז מה עשתה דפנה גינס כדי להפוך לדוגמנית יצוגית לבגדים מופרעים? הפכה לרוזנת גותית, מעריצת אלכסנדר מקווין ושאר מעצבים דומים, והגיעה לכל אירוע אפשרי בבגדים לא אפשריים. התוצאה: סלבריטי עם אופי שמציגה סטייל יוצא דופן, שמככבת בשלל מגזינים, הפקות אופנה, מדורי רכילות וקמפיינים של בתי אופנה.

 דפנה גינס בנעליים של אלכסנדר מקווין, שהופיעו גם בקליפ Bad Romance של ליידי גאגא

גינס לקמפיין לבית האופנה ארקיס.
 

 שניה משמאל: הפקת אופנה לבית האופנה פורד

תראו לי בחורה גותית שלא תרייר על השמלה הזו.

אז זו השיטה: 
להיות חייכנית וחמודה יעשה לך כמה מליונים. 
להיות אפלה, מסתורית ועמוקה גם יעשה לך כמה מליונים, אבל אנשים יזכרו מי את וידברו עלייך. את תהיי אייקון.


הייתי חייבת: גינס על המסלול בתצוגה של Giles Deacon. אפילו היא לא הצליחה להאפיל על קולקציה כעורה.

דפנה גינס ברחוב:




8 תגובות:

  1. אנונימי22.5.2011, 0:27

    היי!
    דבר ראשון - אני חושבת שהשם שלה מבוטא דפני ולא דפנה.
    חוצמיזה - היה לי העונג להאכיל אותה כשעבדתי במלון בו היא התארחה, אני חייבת לציין שהיא בכלל בכלל לא נראית במציאות בת 44, היא נראית בת מקסימום 25, וזה ממרחק אפס.
    אני חושבת שזה בהחלט מספיק להיות בעל טעם טוב באופנה כדי להיות חלק מהעולם הזה, ולא משנה בעצם איך את נראית. את יכולה להיות קייט מוס, או בת' דיטו, או ציון ברוך או דפני גינס. כשאדם דואג להיות מעניין בעצמו, אנשים אחרים מתחילים להתעניין בו.
    זהו.
    joyiasista
    :)

    השבמחק
  2. אני לא חושבת שהקטע שלה הוא לנסות להפגין עומק. ביזאר וכו' כן, אבל עומק - לא.
    היא התחילה לדגמן רק לאחרונה, או שהיא בעולם הזה מגיל צעיר?

    השבמחק
  3. שלומצ, בדקתי, את צודקת!
    מעניין מה שאת מספרת לגבי הגיל, מצאתי הרבה תמוונת שלה ובחלקן היא נראתה מדהים ובחלקן קצת כמו גרוטאה.

    מרג'ורי - הייתי רוצה להגיד שיש לי מושג, אבל משום מה אי אפשר למצוא עליה יותר מדי מידע על השנים המוקדמות.

    השבמחק
  4. אנונימי22.5.2011, 14:57

    מזכירה את ליידי גאגא בלבוש

    השבמחק
  5. אני אישית ממש אוהבת את טרנד הדוגמניות "הזקנות". כיף לראות נשים שיש להן הבעה ולא מבט "כאילו כזה". 40 זה ה-20 החדש

    השבמחק
  6. אנונימי27.5.2011, 22:49

    ההופעה שלה כמחווה למקווין לא היתה בתערוכה עצמה אלא באירוע שערך בית הכלבו הניו יורקי בארניז בו היא התלבשה בחלון הראווה של החנות לפני היציאה לגאלה שנערכה במוזיאון המטרופוליטן בערב פתיחת התערוכה.
    מומלץ לבדוק דברים כאלה לפני שסתם מסיקים מסקנות ומשערים דברים שגוים וכותבים אותם בבלוג.

    השבמחק
  7. א. תודה על המידע. אמנם קראתי בכמה מקומות על התערוכה אך פספסתי היכן היא הציגה את כל העניין.
    ב. אני לא חושבת שזו כזו מסקנה שגויה ומרחיקת לכת, אבל בכל מקרה אני שמחה על ההבהרה

    השבמחק
  8. היי אני מזה מסכימה אתך והלוואי והייתי נראית כמוה בגיל 44, הבן אדם צריך להאמין ולדאוג לעצמו כדי שאחרים יתעניינו בו

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!