9 באוקטובר 2011

קעקועים vs. בגדים בשבוע האופנה בפריז

המצב הכלכלי של העולם בקרשים, ונראה שבתי האופנה משתדלים מאוד לקפוץ מעל הפופיק ולהוציא קרנבלים במקום תצוגות אופנה.

יוצא בית האופנה הרמס (Hermès), ז'אן פול גוטייה, המעצב שנודע ברעש צלצולים וחזיית השפיצים של מדונה, העלה בשנה שעברה את בת' דיטו על הבמה, סולנית להקת ה-Gossip ואושיית אופנה במידה 56 ועשה רעש וצלצולים. השנה נראה שכל ההצגה התגמדה לקראת השואו שהרים בית האופנה במטרה לעשות עוד קצת כותרות בתקשורת ולהציג את המעצב כ"עוד אחד עם אמירה" ולהוציא אותו מהבנאליות של הבגדים.

נראה שהיום להיות רק מעצב זה כלום. כמו הדוגמגישות גם המעצבים צריכים להיות קוקו ואקסטרווגנטים, להיות אושיות תקשורתיות ולקבל את ברכתם של המגזינים הגדולים לאופנה. וכל זה לא יצליח בלי קרקס תקשורתי מהתצוגה של הבגדים.

השנה שאלת דימוי הגוף העצמי התקדמה מ-"איזה גודל הוא באופנה", לשאלת "מה את מביאה עם עצמך", ליטרלי.
השנה המשיך גוטייה בקו הרוקיסטי הנוטה לאייטיז שלו כתמיד, כשההתעסקות בדימוי הגוף עבר לנושא הגוף והקעקועים.

הדוגמניות עלו לבמה כ"מוצגים", כל אחת נושאת מספר והכרוז קוראת בשמה של הבחורה ומספרת עליה ועל התחביבים שלה. המסקנה? הבגדים של גוטייה יעשו אותך בחורה מעניינת שכולם ירצו לדעת עליה או לקנות דייט איתה.


הקעקוע הוא כמו בגד. הוא חושף את האישות שלך בפני כולם ויכול גם לשקר ולהציג אותך בתחפושת. קשה שלא להתעניין בקעקועים יותר מהבגדים, אבל אם הייתי יכולה הייתי קונה כל אחד מהפריטים בתמונות מהמסלול.
האם קעקועים הם באמת טרנד? האם פירסינג זה רק "משהו שבאופנה" ויחלוף? גוטייה מציג השנה את השאלה ועונה עליה בו זמנית:



בין הדוגמניות הרגילות הופיעו דוגמניות אלטרנטיביות מקועקעות ומחוררות (פירסינג), לדוגמניות הרגילות נוספו קעקועים ופירסינג, וכתשובה האולטיבמטיבית לשאלת "האם זה רק טרנד" הציג גוטייה מגוון בגדים, אקססוריז ונעליים בהדפסי קעקועים ופירסינג.



חושבת שקעקועים זה מגניב? חסכי לעצמך כסף וזמן וקני גרביונים עם הדפס קעקועים!



בא לך להעריך את המעצב האהוב עלייך ליומיים הקרובים? הדביקי קעקוע זמני עם שמו על הזרוע! (נא לסובב את הראש כדי לקרוא)


התצוגה התמלאה בתסרוקת הפינאפ עם טוויסט קטן: נהוג לבנות את התסרוקת הזו כשהספוג מוחבא בפנים. בתצוגה בחרו להציג את התסרוקת כזיוף, את הקעקועים כזיוף, את הפוזה כזיוף. זיוף לגיטימי, אבל זיוף.


במקום לקעקע את בית החזה את יכולה לקנות שרשרת עם הקעקוע האהוב עלייך!









לינדזי ויקסון האגדית במשקפי שמש עם פירסינג (!), וזרת עם עגיל בציפורן.


במקום לחורר את עצמך ולהשאיר צלקות, את יכולה לתקוע פירסינג במכנסיים!


פירסינג על בגדים.


אז מה יותר מעניין? הבחורה או הבגדים?

4 תגובות:

  1. אני לא יודעת...התצוגה הזו נראית לי כאילו הוא השתמש בדוגמניות מקועקעות כדי לעשות גלים ולהיות שונה.

    כמות האנשים שבשבילם קעקועים הם דרך חיים הולכת וגדלה. וזו אופנה חולפת רק עבור אנשים שתוהים האם זו אופנה חולפת.

    השבמחק
  2. yes please
    אני מאוד אוהבת נשים אלטרנטיביות ם בגדים נורמטיביים, שלא נוסיף יומרניים
    הבעיה היא במסלולים האלה שמעטות מהבחורות הנבחרות הן יפות! רובן דומות לסבתא של ביג בירד. ןמה הולך על היד של הבחורה בתמונה האחרונה? אני בדרך כלל אוהבת צלקות

    תראי איזה יפה aprella על המסלול
    http://aprella.com/runway.htm
     

    השבמחק
  3. זו חולצה לדעתי והשרוולים הם צלקות.
    בכל מקרה נהניתי מאוד מהפוסט ואני דווקא מרגישה שהבחירה בזעזוע היא לא רק בשביל להכות גלים אלא גם בשביל לעורר אנשים לחשוב שזו טיבה של אומנות טובה לדעתי.אני מקווה שאני צודקת כי אם כן אז הוא אמן בחסד.
    לגבי הבגדים אכן אם היו לי כסף וגוף הייתי שמחה לכל אחד ואחד מן הפריטים. (הנעליים!!!)

    השבמחק
  4. אנונימי1.3.2012, 18:11

    אמאאאאאאא מה זה התנוך הזה?!!

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!