21 בנובמבר 2011

The forbidden trend

בזמן שבהוליווד מכירת פרווה נאסרה כליל ויצאה מן החוק, שאר העולם קצת מתענג על הטרנד האסור. הפקות אופנה מציגות את הפרווה כבגדים לאליטה, כבגדים שיעשו אותך רכה ונעימה, בגדים שיעשו אותך קטנה בתוך מעיל גדול, את תהיי קלאסה.

אז כל מה שיש לי להגיד למי שחושבת לקנות העונה פריט פרוותי כלשהו: תחשבי שאת הפרווה שאת לובשת הורידו מהחתול שלך.

While selling fur was officially banned in Hollywood, the rest of the world gets to enjoy the forbidden trend. The fashion magazines shows the fur as clothing for the elite, presenting the clothes as the one that will make you soft and feminism, as clothes that will make you a small girl in a big coat, like it would make you a part of the high class.

All I have to say for those who were thinking of buying some furry item this season: Think the fur you're wearing is your cat.




מגזין WSG, נובמבר 2011
WSG Magazine, November 2011

ווג איטליה, נומבר 2011
Vogue Italia, November 2011

מגזין Naag
Naag Magazine

מתוך הקמפיין של G CUT, חורף 2011
G CUT ad campaign, Fall 2011

מגזין נומרו, אוקטובר 2011
Numéro Magazine, October 2011

ווג רוסיה, נובמבר 2011
Vogue Russia, November 2011

הארפרס באזאר סינגפור, אוקטובר 2011
Harper’s Bazaar, October 2011

רקל זימרמן לווג איטליה, נובמבר 2011
Vogue Italia November 2011, Raquel Zimmermann

לינדזי ויקסון למגזין W קוריאה, נובמבר 2011
Lindsay Wixon for W magazine, November 2011

5 תגובות:

  1. בתור אחת שנגד עור ופרווה בעצמה, מעניין אותי לדעת מה הגישה שלך כלפי פריטים שעשויים מפרווה מלאכותית.
    יש לי נימוקים לחיוב ולשלילה לשני הצדדים, אז מעניין אותי לדעת מה חושבות בחורות אחרות שהן נגד פרווה אמיתית.

    השבמחק
  2. אין לי שום בעיה עם פרווה מלאכותית. החומר עצמו הוא יפהפה לדעתי, אבל המחיר שלו כבד מדי. אני יודעת שזה כביכול שולח את המסר ש"פרווה זה בסדר" ויש שיגידו ש"או הכל או כלום", אבל מבחינתי יש הפרדה בין המוצר המקורי לבין החיקוי, ואני מקווה שבעתיד עוד נשים ידעו לעשות את ההפרדה.
    רוב הצילומים של פרווה הם ממגזינים של מדינות קרות כמו קנדה או רוסיה. אני לא רואה למה הם צריכים לקפוא מקור אם יש חלופה טובה לפרווה...

    השבמחק
  3. זה כזה מכוער, בחיי. אני מתחלחלת רק מהמחשבה של לגעת בפרווה אמיתית, מבחינתי זה שקול ללגעת בפגר.

    השבמחק
  4. זה מרגיש בדיוק ככה. נעים כמו חיה אמיתית, קר כמו גופה מתה.

    השבמחק
  5. אנונימי23.11.2011, 6:37

    את יודעת. כשאת אומרת את המילה -אסור- זה עושה אוטומטית קונוטציה ל- בא לי נורא-. לאנשים בכללי. לא לי כמובן כי אני כבר משוחדת. סתם שתדעי אם את כבר עושה נסיונות למגר את התופעה..

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!