12 בנובמבר 2011

בלוג מומלץ: The Girl From Back Then

תכירו, זו פינת "בלוג מומלץ", שתאסוף את מיטב הבלוגים שאני קוראת וחייבת לשתף עם כולם.

וינטג', רוקבילי, נשי, זו יוד (כן כן, זה השם), הבלוגרית הישראלית מהבלוג The Girl From Back Than חזרה לעדכן באופן קבוע, והגיע הזמן שתשמעו עליה. 

יוד, בת 24, מתגוררת בתל אביב ועובדת כברמנית ובחנות בגדי מעצבת (עידית ברק). את הבגדים שלה היא משיגה משלל מקורות: היא תופרת לעצמה, היא אוספת מהרחוב, היא קונה (רק!) בחנויות יד שניה ווינטג' ולא מתפשרת על איכות הבגדים ועל ההתאמה המושלמת לגוף.

מהתמונות עצמן אפשר להבין מהר מאוד שלא מדובר בבלוג אופנה שדוהר אחרי טרנדים אלא בבלוג לייף סטייל שמתעד את החיים והאהבה לבדים, גזרות, טקסטורות והדפסים.
יוד מספרת על הבגדים שהיא לובשת, ואומרת ש"לבוש הוא סוג של ראי תקופה, ונכון להיום, מה יש לנו? תפירה תעשייתית וגרועה בכמויות, באיכות בד איומה וגזרות פשוטות, הכל קצר יותר כי זה אומר פחות בד ועל כן יותר רווח, אנשים קונים חיקויים מהירים שמתפרקים אחרי עונה ונראה שלרוב המוחלט של האוכלוסיה אין באמת טעם משל עצמו, הם לובשים את מה שמוכרים להם במדיה".





הסגנון שלה כל כך שובה לב ומלא השראה, שהרשיתי לעצמי לצייר אותה, אבל הנה כמה תמונות שיעידו שהבלוג הזה לחלוטין שווה קריאה:



התמונות הנהדרות מצולמות על ידי יוד עצמה או על ידי חברים, ומדי פעם אפשר לראות בבלוג בנות אחרות שיוד אחראית לסטיילינג, הבגדים האיפור והצילום כולם.

אל הבלוג: The Girl From Back Than

שיהיה שבוע טוב!

6 תגובות:

  1. הבלוג של יוד הוא בהחלט אחד הטובים (וטוב שחזר לפעילות..)

    וגם שלך הוא אחד האהובים עלי :)

    השבמחק
  2. אני בת 24!! למרות שהיי, אם הייתי בת 28, אני חייבת לציין שאני נראה נפלא לגילי :)

    ותודה רבה יקירה, זה ממש ממש מחמיא והציור פשוט אדיר!

    השבמחק
  3. אופס!! איזה טייפו אכזרי יצא לי. תוקן :)

    השבמחק
  4. רוקבילי זו ההגדרה הכי נכונה! בדיוק המילה שחסרה לי כשחשבתי על יוד.

    השבמחק
  5. ואה באמת בלוג נחמד (:
    והאיור יצא ממש יפה..
    תמשיכי לצייר ולפרסם..אני אוהבת

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!