24 ביולי 2012

אוסף שלישי: אלטרנטיבה לאופנה

את סוף השבוע הזה ביליתי ברחמים עצמיים והתבכיינות על מר גורלי, כיוון שהפסטיבל אליו טסתי בשנתיים האחרונות התקיים בגרמניה גם השנה אבל אני לא הייתי שם.
להזכירכם, מדובר בפסטיבל אלטרנטיבי שאוסף אליו אנשים מהקהילה האלטרנטיבית-גותית מכל רחבי העולם ובעיקר מאירופה שכבש אותי ברגע שהבנתי מה העיקר שלו: להגיע, להנות מהמוזיקה, ולהנות מיומיים של חופש אמיתי.


עוד על פסטיבל האמפי, על המסיבה שלפני והקתדרלה הגותית, על מה תפרתי ולבשתי לפסטיבל עצמו, ואוסף נבחר של אנשים ותלבושות מהפסטיבל.

לכבוד לפינת "אוסף שלישי" החדשה בבלוג (החל משבוע שעבר), חשבתי שיהיה נחמד לבנות אוסף מזכרת לפסטיבל שלא הגעתי אליו השנה וכמזכרת לכל הפסטיבלים שלא אטוס אליהם השנה (עונת הפסטיבלים רק התחילה - אולי שמעתם על פסטיבל הוואקן, מטאל קאמפ או הטרפן) כדי לעודד את עצמי קצת.

אני חושבת שכולנו צריכים תזכורת קבועה שאופנה היא לא טרנד, ואנחנו לא חייבים לרוץ אחרי כל להיט שרץ בחנויות. האופנה שאנחנו לובשים יכולה להיות זרם אלטרנטיבי שראינו באינטרנט והיא יכולה להיות לא לבישה ליום יום, והיא לגיטימית לחלוטין כל עוד נוח לנו עם עצמנו. אנחנו לא חייבים להיות חלק מהעדר.









התמונות כולן מגלריות של צלמים שצילמו את הפסטיבל, החל מהפייסבוק ועד אתרים אלטרנטיבים גרמנים.
הרשימה המלאה של הגלריות כאן.

7 תגובות:

  1. נראה כמו חוויה די מטורפת להיות בפסטיבל כזה. איזה כיף! ממש פורים!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי פורים :) יש אנשים שחיים ומתלבשים ככה (טוב אולי בצורה הקצת יותר מעודנת) גם ביום יום, זה מקום די מופלא.

      מחק
  2. כבר עברה שנה?! וואו, איך שהזמן טס. אני זוכרת את הפוסטים שלך מגרמניה כאילו שזה היה רק לפני כמה חודשים. מקווה שיצא לך לטוס שנה הבאה. נראה מדהים ואני ממש מקווה שיום אחד יצא לי להיות בפסטיבל מהסוג הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כל כך מהר... אני מקווה שאיכשהו אצליח לחסוך ואני מקווה גם בשבילך שתצליחי להגיע לאחד הפסטיבלים, זה משהו שפשוט אי אפשר לתאר עד שלא מגיעים לשם. הכי מצחיק זה הגרמנים ששואלים אותך בשיא הרצינות "מה?! אין לכם פסטיבלים בישראל?! נסעתם עד לפה רק בשביל הפסטיבל הזה?!". ככככככככככןןןן.

      מחק
    2. את מכירה אולי פסטיבל דומה בארה"ב? אני חוששת שלא כי הם כל כך לא פתוחים לכל מה שהוא שונה, לעומת הגרמנים ש embrace it.

      מחק
    3. האמת שיש כמה בארה"ב, אבל לא בדיוק במתכונת של הפסטיבלים שבאירופה אלא יותר כמו מפגשי גותים עצומים.
      יש את הקונוורג'נס, זה האתר הרשמי והלא מרשים שלו (http://www.altgothic.com/wiki/index.php/Convergence)
      ויש את יום העטלף (תרגום עלוב), וזה אירוע יותר לכל המשפחה ולא הכי הצלחתי להבין מה עושים בו http://www.batsday.net/home/home.html

      מחק
    4. תודה. האמת שהם לא נשמעים כמו ארועים ששווה לטוס בשבילם. יום אחד גרמניה :-)

      מחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!