31 ביולי 2012

אוסף שלישי: הפריטים שאני לא יכולה לחיות בלעדיהם בקיץ

כששמתי למטרה פינה קבועה (פחות או יותר, כן? אל תתקבעו על זה) של אוסף שלישי, לא חשבתי על כמה שהשבועות יעברו לי מהר!
החיים שלי הפכו למין ספירה לאחור אחת גדולה לקראת הלימודים. אני עוזבת את העבודה שלי בעוד חודשיים מהיום ומתחילה ללמוד בעוד כמעט שלושה חודשים,
מפה לשם אנחנו כבר באמצע הקיץ, אז רציתי לנצל את ההזדמנות ולהמליץ על שלושה פריטים שמלווים אותי ברמה יום יומית ופותרים לי בעיות שהקיץ מביא איתו:

דפי בלוט Oil control של לייף
אחת הבעיות הכי רציניות שלי בקיץ היא שאיזור הטי שלי שומני ברמות לא הגיוניות ואני מבריקה תוך שלוש שעות מהרגע שיצאתי מהבית, והייתי חייבת למצוא פתרון יותר טוב מלנגב את המצח עם נייר טואלט בשירותים (ותוך כדי להוריד את המייקאפ).

לפני שהגעתי לנסות את הדפים של לייף יצא לי לנסות דפים Forever21 שחברה טובה נתנה לי במתנה והיו מצויינים, אבל היה להם חסרון אחד מעצבן - הם מרעישים! הם היו עשויים נייר כמו דפי אפייה, ואין דבר יותר מביך מלהוציא דף כזה באמצע חדר שקט כדי לנקות את הפנים ולראות שכולם מסתכלים עלייך.

הדפים של לייף אמנם בצבע כחול זועק ומעצבן, אבל הם לא מרעישים והמחיר זול ביותר - 24.99 ש"ח לחבילה בסניף רשת סופר-פארם, אבל הם תמיד (!) במבצע של 1+1.



מניפה
אני לא יודעת איך זה אצלכם, אבל פה בפתח תקווה מניפות הן אקססוריז של פיליפיניות ורוסיות זקנות. ושלי. ביום שהחבר קיבל מניפה ונתן לי אותה הבנתי כמה היא חסרה לי כל חיי! לא עוד נסיעות באוטובוסים מסריחים עם מזגן שבקושי עובד, לא עוד לעמוד בשמש ולחכות לאוטובוס, לא עוד לצאת לציבור ולהזיע.
המניפה שלי פשוטה, אז אספתי כמה מניפות חמודות ורנדומליות שהייתי שמחה שהיו לי בתיק:




שמן ארגן מרוקאי לשיער של מישל מרסייה
מכירות את הקטע הזה שאתן מעבירות אצבעות לשיער והוא כל כך יבש ומסכן שבא לכן למות? אז שמן לשיער. למיטב ידיעתי אין הבדל ממשי בין סוגי השמנים לשיער וכל דבר שתקנו יהיה טוב.
בשמן ארגן כמעט ואין בו חומרי בישום, לא משאיר את השיער דביק ולא מכביד על השיער כך שהשיער נשאר עם הנפח הטבעי שלו, בניגוד לכמה קרמים לשיער שלא מתאימים לי בקיץ מפאת החום והלחות.

מומלץ במיוחד למי שהגיעה לקיץ עם שיער חצי מעולף כמוני (שעבר חמצון) - זה עושה הבדל משמעותי.

אגב, כמות השמן שמשתמשים בה קטנה מאוד ואחרי שנתיים (משתמשת רק בקיץ) עדיין נשאר לי חצי בקבוק.


59.99 ש"ח בכל רשתות השיווק

11 תגובות:

  1. גם אני מסתובבת עם מניפה בתיק :)

    השבמחק
  2. אני איתך עם הקטע של המניפה (כמו שאת כבר יודעת). הקיץ הזה כמעט הכפלתי את האוסף (מ2 ל4, נו) ואם לא הייתי מתכננת על מעבר לארצות קרות יותר כנראה שזה לא היה נגמר בזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בתור אספנית מניפות מדופלמת אשמח אפ תגלי לי איפה אני משיגה אחת לא כעורה :)

      מחק
  3. מירית תבור31.7.2012, 21:09

    יש לי גם אוסף קטן של מניפות P:
    4 או 5... מצילות חיים :)

    עשית לי חשק לבדוק את המגבונים האלו, נראה שימושי.

    השבמחק
  4. דפים של סופר פארם זה פשוט גלגל הצלה בימים אלה גם זולים גם עושים את עבודה כמו שצריך וגם נוחים לשימוש ומניפה זה משהו שאני אומרת לעצמי כבר כמה שנים שצריך לקנות ואף פעם לא מגיע לזה

    השבמחק
  5. גם אני לא יוצאת מהבית בלי מניפה, באמת שזה אחד הדברים הגאוניים

    השבמחק
  6. אני לגמרי איתך בנייר הבלוט. אני משתמשת גם כן באלו, כי זו האופציה הכי זולה שיש בארץ למרות שיש לי גם כאלו של קליניק והם טובים יותר בעיני. בימים שבהם אני עם מייקאפ, אני שמה לב שהנייר בלוט הזה של לייף סופג ה-כ-ל, גם את המייקאפ - משהו שפחות קורה לי הנייר של קלינק שסופג רק את השומן. מוזר ומעניין גם יחד.
    וכן, אתמול שמתי מניפה בתיק, נראה איך זה יזרום.

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי שכתבת את התגובה בדקתי מה קורה אם אני הולכת עם כיסוי מייקאפ מלא (נדיר לראות אותי עם מייקאפ נוזלי. רק אבקה או פודרה) ומשתמשת בנייר ואת בהחלט צודקת, הוא קצת מוריד מהמייקאפ. למי שחשוב לה כיסוי מושלם (לא שאני מבינה איך אתן מצליחות בחום הזה להחזיק אותו במקום) זה לא יעבוד.

      מחק
  7. אני איתך בעניין השמן המרוקאי, מאז שהכרתי את המוצר למדתי שיער מבריק ובריא מה הוא.
    העניין היחידי הוא שאני לא מקפידה למרוח בקביעות אלא לעתים שאני נזכרת בקיומו.

    מניפה זה רעיון יפה ושימושי לקיץ הישראלי, אבל זו רק אני או שיש לו תדמית מסויימת (אולי סוג של סנוביזים) ?

    השבמחק
    תשובות
    1. זו ממש לא רק את, אני גם מרגישה במבטים שבנות נועצות בי לפעמים. יש סיטואציות שאולי באמת עדיף להשאיר אותה בתיק :)

      מחק
  8. אויש אתן כל כך מעודדות כולכן :) לפעמים המבטים התוהים ברחוב על המניפה ממש מורידים לי ממנה, אבל אז מגיע אחד כזה מלא קנאה מרוב חום ואני מבינה למה אנחנו במועדון המניפות

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!