1 בנובמבר 2012

שלדים מהארון / פוסט מיוחד להאלווין

לבלוג להוציא את השלדים מהארון חייב להיות לפחות פוסט אחד של שלדים, לא? קבלו אוסף פריטי אופנה מיוחדים עם שלדים במיוחד להאלווין שנחגג אתמול והיום.
אני כמובן הולכת לקבור את עצמי תחת הגשות של השבוע הראשון ללימודים (ולרחם על עצמי קצת הרבה), אני מקווה שלכן הולך להיות סופ"ש מוצלח ומהנה!


1. שמלת סריג בהדפס שלד
להשיג כאן.



2. טייץ שלד
להשיג כאן. אפשר להשיג את החולצות התואמות לנשים וגברים באותה חנות.



3. שמלת אמפייר בהדפס אטרקטיבי



4. עמוד שדרה לכל מי שאין לו (מכירה כמה כאלה)



5. סוודר בהדפס שלד לאניני טעם של בטסי ג'ונסון
להשיג כאן.



6. נעלי עקב של דסקארד 3>




7. שמלת תחרה שלד של ג'יבנשי, קולקציית הוט קוטור 2011
כדי להשיג, אנא צרי קשר עם מנהל חשבון הבנק שלך.



8. שרשרת השלד של ויויאן ווסטווד 
להשיג כאן. אם אתן קונות, תקנו לי גם!



9. תכשיט שלם לכף היד



10. אחת קטנה לסיום
הקלאסה הבלתי מעורערת - שמלת השלד של אלסה סקיפארלי, שנוצרה בשיתוף פעולה עם סלבאדור דאלי:


6 תגובות:

  1. וואו.
    כבשת אותי כבר בשמלה הראשונה!
    הנעליים של דסקארד והתכשיט השלם לכף היד פשוט צריכים להיות שלי. אני מרגישה את זה ;)

    פוסט מעולה, אהבתי ממש כל פריט.

    השבמחק
  2. OMG I love everything in this post!
    I made myself an outfit like that few months ago for Purim, and since them I'm obsessed with the idea of doing a dress for everyday life!

    Thank you for bringing the idea back to me :)

    Bisou
    Morgane

    השבמחק
  3. איזה פוסט משובח! האמת היא שגם בערב הפתיחה של שבוע האופנה של חולון ובעצם גם ברביעי הופיעה איזו צלמת אחת עם אותו גרביון שלד (פאדיחה אופנתית משהו) וכבר אז נדלקתי על הרעיון..שבת שלום יקירה!

    השבמחק
  4. לי יש גרביונים של שלד וחבר שלי פשוט מת עליהם (כלומר - כשאני לובשת אותם. הוא לא לובש אותם). תכל'ס, מכל מה שהצגת פה לגמרי הייתי לובשת את שמלת האמפייר. היא פשוט באמת יפה והטוויסט מקסים :)

    השבמחק
  5. השמלות של ג'יבנשי פשוט הפחידו אותי, אני אפילו חושדת שהן המקור לאיזה סיוט שפקד אותי הלילה.
    אבל את שמלת עמוד השדרה הייתי לגמרי לובשת :)

    השבמחק
  6. מקסימות אתן :) תודה על התגובות!
    אני חומדת ממש את הכל, הפוסט נולד כשנורא רציתי הכל עם הדפס של שלדים והבנתי שאין לי דרך שפויה לממן את זה

    אלכס - אבל זו עבודת פאר! פעם ראשונה שאני מסתכלת על העבודה הזו בזוית מקברית. מעניין...

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!